12 Temmuz 2020 Pazar

MAYA Hüzün



Fotoğraf açıklaması yok.


MAYA Hüzün

Bir gün hayvanlar bir Maya ' ya yaklaştı ve ona dedi ki:

Seni üzgün görmek istemiyoruz, istediğini istediğinde alırsın.

Maya dedi ki:

Mutlu olmak istiyorum

Baykuş cevap verdi:

Mutluluğun ne olduğunu kim biliyor? Bizden daha insani şeyler iste.

- Tamam-adam ekledi-iyi bir manzara istiyorum.

Salak ona dedi ki:

- Benimkini alacaksın.

Güçlü olmak istiyorum.

Jaguar ona dedi ki:

Benim gibi güçlü olacaksın.

Yorulmadan yürümek istiyorum

Geyik ona dedi ki:

Sana bacaklarımı vereceğim.

Yağmurun gelişini tahmin etmek istiyorum.

Bülbül ona dedi ki:

- Sana şarkımla haber veririm.

Akıllı olmak istiyorum.

Tilki ona dedi ki:

- Sana nasıl yapıldığını göstereceğim.

Ağaçlara tırmanmak istiyorum.

Sincap ona dedi ki:

- Sana tırnaklarımı vereceğim.

Tıbbi bitkileri bilmek istiyorum.

Yılan ona dedi ki:

Ah bu benim işim çünkü tüm bitkileri biliyorum! Sahada senin için işaretleyeceğim.

Ve bunu son duyduğumda, Maya uzaklaştı. Sonra baykuş hayvanlara dedi ki:

İnsan artık daha fazla şey biliyor ve daha fazla şey yapabilir ama her zaman üzgün olacak. Daima mutluluğu arıyor olacak ama asla bulamayacak. Çünkü içinde ne taşıdığını dışarıda arıyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder